Slolyrics.com    Besedila, pesmi in videospoti!
Besedila pesmi Izvajalci Iskanje Najnovejše Najboljše Dodaj besedilo Povezave Kontakt
 poravnava odškodnine za telesne poškodbe

bow wow

4 Corners
Another Girl
B.o.w.
Baby Girl
Bachelor Pad
Basketball
Bet That
Big Dreams
Can't Get Tired Of Me
Caviar
Damn Thing
Designated Driver
Do What It Do
Do You
Don't Know About That
Eighteen
Follow Me
Fresh Azimiz
Get It Poppin'
Girlfriend

Zadnja dodana besedila:

Ansambel Roka.. - Zate
Ansambel Roka.. - Če hočeš
Nikolovski - Vse Ob Svojem Ča..
Nikolovski - Nedotakljiv feat..
Nikolovski - Sanju Sm... ..
Nikolovski - Kaj Bi Dau? feat..
Nikolovski - Niki-Niko (L..
Nikolovski - Sami Norci feat...
Nikolovski - Sneguljčica feat..
Nikolovski - Papirnate Ikone ..
Nikolovski - Jzzinti (Lyr..
Nikolovski - Kdor Ma Srce, Ta..
Nikolovski - Biznis In Kultur..
Nino - Nekaj je na tebi
N'toko - Dvojna Morala ..
Izbrani - Kralji Čudakov
Izbrani - Belokranjski Sti..
Severina - Uno momento ..
I.Vanish Feat.. - Pred Svetovno Po..
Manson's.. - Za ceno čokolade
Kosta - Na Senčni Strani..
Kosta - Spomini
Kosta - B.I.Z.
Kosta - Furbam Begije
Kosta - Morm Povedat
Kosta - Mikrofon (DJ..
Kosta - Spelte Se! ft. S..
Kosta - Bagra
Kosta - Sreča Pride
Tekochee Kru - Tullamore

bow wow - I'll Move On

Izvajalec besedila pesmi je bow wow, besedilo pesmi je iz albuma Unleashed.

[Mario:] uh huh, yeah yeah, bow wow mario,yall ready
[Chorus] I'll move on
Here I live by, knowing I don't like whats on the table
Looking at my life, doing whats right because I'm able
Learning lessons, more protected, feeling greatful
I'll move on
Here I live by, knowing I don't like whats on the table
Looking at my life, doing whats right because I'm able
There's no turning back, see yesterday's gone (yeah,yeah,
yeah yeah yeah) I'll move on

[Verse 1] Life goes on, as I roll on
I could only be a child for so long
yeah I wanna see my child hood prolon
but this time bow wow say so long
and I step to a new day,
new age, and a new page
in a book of life but it's looking like
ya'll ain't ready for the new phase
then I'ma get more mature
make mistakes, but hey
everybody did that before
ever feel like you've been traped before
wish you can open up a magic door
step throught it, just do it
the way that you feel it but cha'll confuse it
ya'll wanna show me, keep me secluded
but this is life I'm bound to go throught it
it's a process ya'll gotta dijest
let the boy grow up, wanna go out
have a little fun, if it get a lil' wild,
then so what
'Cause an ounce of experience
just more than a pint of advice
I hope ya'll hearing this, cuz I'm serious
an it's like, I'm so curious about life
I'm movin' on
[Chorus]

[Verse 2] I bet you think you know what you think you know
but I'm different than any one you've seen before
so don't compare me to other thirteen year olds
you seen lookin' cut comin' on the scene to blow
first impression of a young adolescent
a grown up mind that flow so impressive
grew up so fast in this profession
a flash of concerts and late night sessions
so much dough, he don't know it's a blessin'
the way he brag, he gon' last one second
but oh contrea don't stop and stare
if i sell my jewelry and cut my hair
still be here after ya'll
standin' tall, I ain't had a chance to ball
so when you doubt me I'll just laugh at cha'll
Shad Moss fallin off, it ain't a plans at all
but ain't no tellin'
when there's no more sellin' other record end up
wit a pen label ends up a record nah
but I still got act in basketball
so if you ain't checkin' for me
I ain't checkin' for ya'll
so
let this be a lesson to ya'll
when a rap acteace
play professional ball
no matter who you get a rights
or who you listening to
you get one life ain't nobody livin' but you

[Chorus]
[Mario:] movin on yeah
I'm movin on, I'm movin on ready, I'm...
I'm movin on, got to move on
Bow Wow move on, Mario move on yeah,
Got to go now, hit the road now,
Let me know now, here we go now

[Mario:] just playin around ya'll
gotta go now ya'll

[Mario:] no no no no no

Ogledujete si besedilo pesmi I'll Move On, lahko pa si ogledate še ostale pesmi in besedila izvajalca bow wow.

Povezava:


Komentarji:

© SloLyrics.com - Vsa besedila, pesmi in videospoti so last njihovih avtorjev in jih lahko uporabite samo za nekomercialne namene. All Lyrics are property of their respective owners and are strictly for non-commercial use only. Pogoji uporabe. Besedila pesmi, verzi.