Slolyrics.com    Besedila, pesmi in videospoti!
Besedila pesmi Izvajalci Iskanje Najnovejše Najboljše Dodaj besedilo Povezave Kontakt
 odvzem vozniškega dovoljenja

Will Smith

1,000 Kisses
A Dog Is A Dog
A Nightmare On My Street ..
A Touch of Jazz
Act Like You Know
Afro Angel
Ain`t No Place Like Home
As We Go
Big Willie Style
Black Suits Comin' ..
Block Party
Boom! Shake the Room
Born to Reign
Brand New Funk
Can You Feel Me?
Candy
Can`t Wait To Be With You
Caught in the Middle
Charlie Mack (1st Out of..
Chasing Forever

Zadnja dodana besedila:

Ansambel Roka.. - Zate
Ansambel Roka.. - Če hočeš
Nikolovski - Vse Ob Svojem Ča..
Nikolovski - Nedotakljiv feat..
Nikolovski - Sanju Sm... ..
Nikolovski - Kaj Bi Dau? feat..
Nikolovski - Niki-Niko (L..
Nikolovski - Sami Norci feat...
Nikolovski - Sneguljčica feat..
Nikolovski - Papirnate Ikone ..
Nikolovski - Jzzinti (Lyr..
Nikolovski - Kdor Ma Srce, Ta..
Nikolovski - Biznis In Kultur..
Nino - Nekaj je na tebi
N'toko - Dvojna Morala ..
Izbrani - Kralji Čudakov
Izbrani - Belokranjski Sti..
Severina - Uno momento ..
I.Vanish Feat.. - Pred Svetovno Po..
Manson's.. - Za ceno čokolade
Kosta - Na Senčni Strani..
Kosta - Spomini
Kosta - B.I.Z.
Kosta - Furbam Begije
Kosta - Morm Povedat
Kosta - Mikrofon (DJ..
Kosta - Spelte Se! ft. S..
Kosta - Bagra
Kosta - Sreča Pride
Tekochee Kru - Tullamore

Will Smith - Miami

Izvajalec besedila pesmi je Will Smith.





Yeah Yeah Yeah Yeah

Miami, uh, uh

Southbeach, bringin the heat, uh

Haha, can y'all feel that

Can y'all feel that

Jig it out, uh

Here I am in the place where I come let go

Miami the base and the sunset glow

Everyday like a mardi gras, everybody party all day

No work all play, okay

So we sip a little something, lay to rest the spill

Me an Charlie at the bar runnin up a high bill

Nothin less than ill, when we dress to kill

Everytime the ladies pass, they be like (Hi Will)

Can y'all feel me, all ages and races

Real sweet faces

Every different nation, Spanish, Hatian, Indian, Jamaican

Black, White, Cuban, and Asian

I only came for two days of playing

But everytime I come I always wind up stayin

This the type of town I could spend a few days in

Miami the city that keeps the roof blazin

Chorus:

Party in the city where the heat is on

All night, on the beach till the break of dawn

Welcome to Miami

Bienvenidos a Miami

Bouncin in the club where the heat is on

All night, on the beach till the break of dawn

I'm goin to Miami

Welcome to Miami

Verse 2:

Yo I heard the rainstorms ain't nothin to mess with

But I can't feel a drip on the strip, it's a trip

Ladies half-dressed, fully equipped

And they be screamin out, (Will we loved your last hit)

So I'm thinkin I'ma scoot me somethin hot

In this south-sea merengue melting pot

Hottest club in the city, and it's right on the beach

Temperature get to ya, it's about to reach

Five-hundred degrees

In the carribean seas, with the hot mommies

Screamin (Ay pappi)

Everytime I come to town, they be spottin me

In the drop Bentley, ain't no stoppin me

So, cash in your door

We flow to this fashion show

Pound for pound anywhere you go

Yo, ain't no city in the world like this

An if you ask how I know I gotsta plead the fifth

Chorus

Verse 3:

Don't get me wrong, Shytown got it goin on

An New York is the city that we know don't sleep

An we all know that L.A. and Philly stay jiggy

But on the sneak, Miami bringin heat for real

Y'all don't understand

I never seen so many Dominican women with cinnimon tans

Mira, this is the plan

Take a walk on the beach, draw a heart in the sand

Gimmie your hand

Damn, you look sexy

Let's go to my yacht, in the West Keys

Ride my jetskis, loungin in the palm trees

Cause you gotta have cheese for the summerhouse piece on southbeach

Water so clear, you can see to the bottom

Hundred-thousand dollar cars, evr'ybody got em

Ain't no surprise in the club to see Sly Stallone

Miami, my second home

Chorus (to fade)

Ogledujete si besedilo pesmi Miami, lahko pa si ogledate še ostale pesmi in besedila izvajalca Will Smith.

Povezava:


Komentarji:

© SloLyrics.com - Vsa besedila, pesmi in videospoti so last njihovih avtorjev in jih lahko uporabite samo za nekomercialne namene. All Lyrics are property of their respective owners and are strictly for non-commercial use only. Pogoji uporabe. Besedila pesmi, verzi.