Slolyrics.com    Besedila, pesmi in videospoti!
Besedila pesmi Izvajalci Iskanje Najnovejše Najboljše Dodaj besedilo Povezave Kontakt


Prince

1 800 New Funk Advertisement
1+1+1 Is 3
18 & Over
1999
2 Nigs United 4 West Compton
2020
2morrow
3 Chains O' Gold
3121
319
3rd Eye
5 Women
7
A 1,000 Hugs And Kisses
A Case Of U
A Million Days
A Place In Heaven
Acknowledge Me
All The Critics Love U In Ne..
All The Midnights In The World

Zadnja dodana besedila:

Ansambel Roka.. - Zate
Ansambel Roka.. - Če hočeš
Nikolovski - Vse Ob Svojem Ča..
Nikolovski - Nedotakljiv feat..
Nikolovski - Sanju Sm... ..
Nikolovski - Kaj Bi Dau? feat..
Nikolovski - Niki-Niko (L..
Nikolovski - Sami Norci feat...
Nikolovski - Sneguljčica feat..
Nikolovski - Papirnate Ikone ..
Nikolovski - Jzzinti (Lyr..
Nikolovski - Kdor Ma Srce, Ta..
Nikolovski - Biznis In Kultur..
Nino - Nekaj je na tebi
N'toko - Dvojna Morala ..
Izbrani - Kralji Čudakov
Izbrani - Belokranjski Sti..
Severina - Uno momento ..
I.Vanish Feat.. - Pred Svetovno Po..
Manson's.. - Za ceno čokolade
Kosta - Na Senčni Strani..
Kosta - Spomini
Kosta - B.I.Z.
Kosta - Furbam Begije
Kosta - Morm Povedat
Kosta - Mikrofon (DJ..
Kosta - Spelte Se! ft. S..
Kosta - Bagra
Kosta - Sreča Pride
Tekochee Kru - Tullamore

Prince - Dead On It

Izvajalec besedila pesmi je Prince, besedilo pesmi je iz albuma Black Album.

Riding in my Thunderbird on the freeway
I turned on my radio 2 hear some music play
I got a silly rapper talking silly shit instead
And the only good rapper is one that's dead on it

Uh, Dead on it

Shall we go back? (Yeah!)
Let's go

Negros from Brooklyn play the bass pretty good
But the ones from Minneapolis play it like it oughta should
A magnum fro is better when u got a poof on it
And the 2 and fro is funky when the grease is dead on it

(Funky dead on it)
uh, dead (on it) on it

Shall we go back? Let's go

They dead on it, wow

See the rapper's problem usually stem from being tone deaf
Pack the house then try 2 sing,
there won't be no one left (ha ha) (on it)
Parking lot's on fire, brothers peelin' out of the town
They say in disgust, they singin' their guts
Rappin' done let us down (down down)
u got 2 be dead... on it

Dead on it

(dead)

All the sisters like it when u lick 'em on the knees
Don't believe me? (no)
Try it once then stop, they'll be begging
Please, please, please (please, please, please)
Shoo be doo wa, dead on it
What does that have 2 do with the funk?
Nothing, but who's paying the bills?
If u don't wanna lick my knees, I'm sho' your mama will

Uh, cuz we, cuz we, cuz we dead on it

De, de- de- de- de- de- de, dead on it, on it

La, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la

My bed's a coffin, Dracula ain't got shit on me
My nickname's Hell's-a-Poppin', I'm badder than the Wicked Witch
I got a gold tooth, costs more than your house
I got a diamond ring on four fingers, each one the size of a mouse

They dead, they dead on it, on it

La, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la

La, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la

Wait now, hang up, dial tone on the 3
U know, U know, I'm busy, 2 scizzy
Can't nobody fuck with me

Cuz I'm dead (on it, on it, on it)
on it

Shoo be doo wa wa, dead on it

Dead on it, on it, on it

Dang, dang, dang, dang, (dead on it) shoo be dang, dang, dang, dead on it
Dead, dead on it

Ogledujete si besedilo pesmi Dead On It, lahko pa si ogledate še ostale pesmi in besedila izvajalca Prince.

Povezava:


Komentarji:

© SloLyrics.com - Vsa besedila, pesmi in videospoti so last njihovih avtorjev in jih lahko uporabite samo za nekomercialne namene. All Lyrics are property of their respective owners and are strictly for non-commercial use only. Pogoji uporabe. Besedila pesmi, verzi.