Slolyrics.com    Besedila, pesmi in videospoti!
Besedila pesmi Izvajalci Iskanje Najnovejše Najboljše Dodaj besedilo Povezave Kontakt
 poravnava odškodnine za telesne poškodbe

Method Man

Act right
Afterparty f. ghostface
Baby come on f. kardinal o.
Breakups 2 makeups
Even if
Rodeo f. ludacris
Tease f. chinky
The prequel f. streetlife
The show
The turn f. raekwon
We Some Dogs

Zadnja dodana besedila:

Ansambel Roka.. - Zate
Ansambel Roka.. - Če hočeš
Nikolovski - Vse Ob Svojem Ča..
Nikolovski - Nedotakljiv feat..
Nikolovski - Sanju Sm... ..
Nikolovski - Kaj Bi Dau? feat..
Nikolovski - Niki-Niko (L..
Nikolovski - Sami Norci feat...
Nikolovski - Sneguljčica feat..
Nikolovski - Papirnate Ikone ..
Nikolovski - Jzzinti (Lyr..
Nikolovski - Kdor Ma Srce, Ta..
Nikolovski - Biznis In Kultur..
Nino - Nekaj je na tebi
N'toko - Dvojna Morala ..
Izbrani - Kralji Čudakov
Izbrani - Belokranjski Sti..
Severina - Uno momento ..
I.Vanish Feat.. - Pred Svetovno Po..
Manson's.. - Za ceno čokolade
Kosta - Na Senčni Strani..
Kosta - Spomini
Kosta - B.I.Z.
Kosta - Furbam Begije
Kosta - Morm Povedat
Kosta - Mikrofon (DJ..
Kosta - Spelte Se! ft. S..
Kosta - Bagra
Kosta - Sreča Pride
Tekochee Kru - Tullamore

Method Man - Baby come on f. kardinal o.

Izvajalec besedila pesmi je Method Man.


[Intro: Method Man]
Uh.. that's right, oh yeah
Back with some nasty shit, right there
Nasty, nasty, girl, nasty girl, baby come on
Think you a nasty girl, yea

[Method Man]
Pretty young thing like to bone
And she hate to spend her nights alone, baby doll you in the zone
Why not call me on the phone, and invite me home
Come on, now, baby, come on-on
Know what I mean, take a real queen to fuck with me
Trustin' me, and give it up for free
Next time, feel free to hit me up, anything you wanna puff a tree
Come on, now, baby, come on-on
We'll shake me up, stop stallin', what you waitin' for?
You know we both ain't got no place to go
So roll it up, and lay low
Everytime I say, yes, baby, you say no
Come on, now, baby, come on-on
Now-now, now-now-now, you don't have to stay
It's ok, there's the dough, you can walk away, why make we wait
Til tomorrow, when you can break me off today
Come on, now, baby, come on-on

[Chorus: Kardinal Offishall]
Yeah! Gal dem we love, and gal we need
She crush up me things and light me weed
We see dem shotgun, and watch me speed
Me need a pringy one or pon we need it
Gal dem we *ugh*, and gal we screw
When we need the girl, up one night po' half me crew
And lick on my collection, and what to do
Me need a nasty girl, it could be you, eh!

[Method Man]
I won't lie, I love P-U-S-S-Y, (why?)
Cuz I never let it walk on by, or any slice of the american pie
Come on, now, baby, come on-on
Girlfriend, you know it's half past two A.M
You got a friend, but you ain't really trynna fuck with him
Aight, then, hit up Batty, I'll gladly come and tuck you in
Come on, now, baby, come on-on
Scream at your frog, all's fair, love & basketball
She remind me of this chick that used to fuck with Dirty Bastard, ya'll
Heard that she could suck a ball through a plastic straw
Come on, now, baby, come on-on
Know what I'm sayin', kid, she get it poppin' off and half the time
A little, candlelight, a little glass of wine
I'm thinkin', another drink and that ass is mine
Come on, now, baby, come on-on



[Method Man]
If you girl come knockin' at my door, it's my duty
To give her what she came here for
I'm try'nna knock it down, but I ain't try'nna claim that dough
Come on, now, baby, come on-on
That's what's up, start the fire, Buddha, light things up
The only nigga puttin' ends on some rims for his ice cream truck
Pick a flavor, I'll come and scoop your whole team up
Come on, now, baby, come on-on
That's how it be, don't trip, but girl you put a hurtin' on me
Oh shit, hope other chicks don't take it personally
But ma, you killin' her, murder in the first degree
Come on, now, baby, come on-on
Okay, okay, can the ladies come out and play with Mr. Meth
I ain't trynna take you out your way
Why break me off tomorrow, when you can break me off today
Come on, now...



[Outro: Method Man]
Me need a nasty girl, it could be you, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Big up to, super producer, Fafu, one love to Kardinal Offishall
And the whole T-Dot, oh!

Ogledujete si besedilo pesmi Baby come on f. kardinal o., lahko pa si ogledate še ostale pesmi in besedila izvajalca Method Man.

Povezava:


Komentarji:

© SloLyrics.com - Vsa besedila, pesmi in videospoti so last njihovih avtorjev in jih lahko uporabite samo za nekomercialne namene. All Lyrics are property of their respective owners and are strictly for non-commercial use only. Pogoji uporabe. Besedila pesmi, verzi.