Slolyrics.com    Besedila, pesmi in videospoti!
Besedila pesmi Izvajalci Iskanje Najnovejše Najboljše Dodaj besedilo Povezave Kontakt
 odvzem vozniškega dovoljenja

Meat Loaf

Because Of You
Couldn't Have Said It B..
Did I Say That?
Do It!
Everything Louder Than Every..
Forever Young
Good Girls Go To Heaven ..
I'd Do Anything For Lov..
I'd lie for you (an..
It Just Won't Quit
Life Is A Lemon And I Want M..
Lost Boys And Golden Girls
Love You Out Loud
Man Of Steel
Objects In The Rear View Mir..
Out Of The Frying Pan (a..
Paradise by the dashboard li..
Rock And Roll Dreams Come Th..
Tear Me Down
Testify

Zadnja dodana besedila:

Ansambel Roka.. - Zate
Ansambel Roka.. - Če hočeš
Nikolovski - Vse Ob Svojem Ča..
Nikolovski - Nedotakljiv feat..
Nikolovski - Sanju Sm... ..
Nikolovski - Kaj Bi Dau? feat..
Nikolovski - Niki-Niko (L..
Nikolovski - Sami Norci feat...
Nikolovski - Sneguljčica feat..
Nikolovski - Papirnate Ikone ..
Nikolovski - Jzzinti (Lyr..
Nikolovski - Kdor Ma Srce, Ta..
Nikolovski - Biznis In Kultur..
Nino - Nekaj je na tebi
N'toko - Dvojna Morala ..
Izbrani - Kralji Čudakov
Izbrani - Belokranjski Sti..
Severina - Uno momento ..
I.Vanish Feat.. - Pred Svetovno Po..
Manson's.. - Za ceno čokolade
Kosta - Na Senčni Strani..
Kosta - Spomini
Kosta - B.I.Z.
Kosta - Furbam Begije
Kosta - Morm Povedat
Kosta - Mikrofon (DJ..
Kosta - Spelte Se! ft. S..
Kosta - Bagra
Kosta - Sreča Pride
Tekochee Kru - Tullamore

Meat Loaf - Everything Louder Than Everything Else

Izvajalec besedila pesmi je Meat Loaf, besedilo pesmi je iz albuma Bat Out Of Hell Ii: Back Into Hell.

I know that I will never be politically correct
And I don't give a damn about my lack of etiquette
As far as I'm concerned the world could still be flat
And if the thrill is gone, then it's time to take it back!
If the thrill is gone, then it's time to take it back!

Who am I? Why am I here?
Forget the questions! Someone gimme another beer!
What's the meaning of life? What's the meaning of it all?
You gotta learn to dance before you learn to crawl!
You gotta learn to dance before you learn to crawl!

So sign up all you raw recruits
Throw away those designer suits
You got your weapons cocked and your targets in your sight
There's a party raging somewhere in the world
You gotta serve your country, gotta service your girl
You're all enlisted in the armies of the night

And I ain't in it for the power,
and I ain't in it for my health
I ain't in it for the glory of anything at all,
and I sure ain't in it for the wealth

But I'm in it 'till it's over and I just can't stop
If you wanna get it done, you gotta do it yourself,
and I like my music like I like my life

Everything louder than everything else!
Everything louder than everything else!
Everything louder than - everything else!

Everything louder than everything else!
Everything louder than everything else!
Everything louder than - everything else!

(wasted youth - wasted youth, ah)
(wasted youth - wasted youth, ah)

They got a file on me and it's a mile long and they say that they got all of the proof,
that I'm just another case of arrested development and just another wasted youth
They say that I'm in need of some radical discipline, they say I gotta face the truth,
that I'm just another case of arrested development and just another wasted youth

They say I'm wild and I'm reckless
I should be acting my age
I'm an impressionable child in a tumultuous world,
and they say I'm at a difficult stage

But it seems to me to the contrary, of all the crap they're going to put on the page,
that a wasted youth is better by far than a wise and productive old age!
A wasted youth is better by far than a wise and productive old age!
A wasted youth is better by far than a wise and productive old age!
A wasted youth is better by far than a wise and productive old age!
A wasted youth is better by far than a wise and productive old age!

(louder, louder, louder, louder, louder!)

If you want my views of hist'ry, then there's something you should know;
the three men I admire most are Curly, Larry and Moe!
If you don't worry about the future, sooner or later it's the past
And if they say the thrill is gone, then it's time to take it back
If the thrill is gone, then it's time to take it back!

So sign up all you raw recruits
Throw away those two-bit suits
You got your weapons cocked and your targets in your sight
There's a party raging somewhere in the world
You gotta serve your country, gotta service your girl
You're all inducted in the armies of the night

And I ain't in it for the power,
and I ain't in it for my health
I ain't in it for the glory of anything at all,
and I sure ain't in it for the wealth

But I'm in it 'till it's over and I just can't stop
If you wanna get it done, you gotta fight for yourself,
and I like my music like I like my life

Everything louder than everything else!
Everything louder than everything else!
Everything louder than - everything else!

Ogledujete si besedilo pesmi Everything Louder Than Everything Else, lahko pa si ogledate še ostale pesmi in besedila izvajalca Meat Loaf.

Povezava:


Komentarji:

© SloLyrics.com - Vsa besedila, pesmi in videospoti so last njihovih avtorjev in jih lahko uporabite samo za nekomercialne namene. All Lyrics are property of their respective owners and are strictly for non-commercial use only. Pogoji uporabe. Besedila pesmi, verzi.