Slolyrics.com    Besedila, pesmi in videospoti!
Besedila pesmi Izvajalci Iskanje Najnovejše Najboljše Dodaj besedilo Povezave Kontakt
 poravnava odškodnine za telesne poškodbe

Jay-Z

'03 Bonnie & Clyde
1-900-hustler
2 Many Hoes
30 Something
99 Problems
A Ballad For The Fallen Sold..
A Dream
A Week Ago
All Around The World
All I Need
Allure
American Dreamin
American Gangster
Anything
As One
Beach Chair
Big Chips
Big Pimpin
Big Pimpin' / Papercut
Bitches & Sisters

Zadnja dodana besedila:

Ansambel Roka.. - Zate
Ansambel Roka.. - Če hočeš
Nikolovski - Vse Ob Svojem Ča..
Nikolovski - Nedotakljiv feat..
Nikolovski - Sanju Sm... ..
Nikolovski - Kaj Bi Dau? feat..
Nikolovski - Niki-Niko (L..
Nikolovski - Sami Norci feat...
Nikolovski - Sneguljčica feat..
Nikolovski - Papirnate Ikone ..
Nikolovski - Jzzinti (Lyr..
Nikolovski - Kdor Ma Srce, Ta..
Nikolovski - Biznis In Kultur..
Nino - Nekaj je na tebi
N'toko - Dvojna Morala ..
Izbrani - Kralji Čudakov
Izbrani - Belokranjski Sti..
Severina - Uno momento ..
I.Vanish Feat.. - Pred Svetovno Po..
Manson's.. - Za ceno čokolade
Kosta - Na Senčni Strani..
Kosta - Spomini
Kosta - B.I.Z.
Kosta - Furbam Begije
Kosta - Morm Povedat
Kosta - Mikrofon (DJ..
Kosta - Spelte Se! ft. S..
Kosta - Bagra
Kosta - Sreča Pride
Tekochee Kru - Tullamore

Jay-Z - Shorty

Izvajalec besedila pesmi je Jay-Z, besedilo pesmi je iz albuma The Best Of Both Worlds (with R Kelly).

[Tone aka Trackmaster]
So I told shorty I be producing, I be making those beats
Be making those hits, ya know
So I told her my name, My name is Tone
She said "Town!!"
You know like she never heard of me, ya know
So I said okay you may know me by my other name
Sometimes they call me

[R. Kelly]
TRACK-MAS-STER

[Jay-Z]
We see you Tone
Tone the referee
We see you, baby

[R. Kelly]
C'mon Shorty
That nigga Hov

[Jay-Z]
Holla

[R. Kelly]
Yall niggas don't understand

[Jay-Z]
Uh-uh, they dont understand
Flow for'em
No lemme sing for em
Just sing for'em

[R. Kelly]
Check It
Mr. Kell
Its like this, some of yall niggas got, legs for lips
Running ya mouth mad cuz I, pop that Cris
Go up in 3-10, and cop that six
Then roll around with yo chick
Some of yall niggas mad cuz I drop these hits
Thug ass nigga, on some, R&B Shit
Now that shit done fucked around and, made me rich
And, For those of you who don't like it, yall can suck my "Uhhhh!!"
These honies to my suite like I'm, the Pidi piper
Body ass, hitin high notes, like they Mariah
Get that pussy wet enough to put out a bonfire
She be like "Wooooooo", and I be like "Wooooooo"
When her tides got high, fuck it Ima Don
Runnin late for the studio, fuck it I'm bout to come
Dress cold at club fuck it Air Force I's
Said I wouldn't mention Sisqo, fuck he's a bum
Ally boom, buaya, Hit you with the right hook
You be like, what the fuck was that
Me and Jigga, we are like the industries popo
Nigga yall best shit can't even fuck with our demo's
Shorty

[Chorus 2X: R. Kelly]
From New York on to L.A. (Shorty)
Chi-Town we freak the night away (Shorty)
Miami all the pretty girls (Shorty)
We know chicks all around the world (Shorty)

[Jay-Z]
Shorty, what yo name is?
Shorty, who yo man is?
C'mon and make moves with a dude who move cane
Like a old man, you know who game this is, Young Hov
Name is respected in fifty different languages, mommy come roll
I keep a jet on the runway, Sunday in Paris, London on Monday
Back to L.A.
This aint rap, this is real, I could trip and have a meal
In three hours ma the streets will be ours (Wooooooo)
Shorty, I got something for you, Wouldn't give a chick a dime before
but now I wanna spoil you
Shorty, The trips to the gucc shop, getcha cooch hot
How bout I do a helipads on the roof top
Shorty, Ya hella rag, your my rock star Shorty
Heres my number shit, you don't gotta to call me
Shorty

[Chorus 2x]

[R. Kelly]
I'm chillin in my 4.6, at the light
5 o'clock in the morning, been drinking all night
And, Plus I'm high, but it aint over
4 slim bodies scooped me in a wide body rover
Panties and bras all the way from the bed to the sofa
For all you R&B so called playas, I'm bout to coach ya
Sit right there, and watch me freak yo girl chocha
Tounge all down her throat as if a nigga was trying to choke her
Its The Best Of Both Worlds, stickin ya in the "uhhhhhh!!"
Put ya hands up like it's money in the air
We bout to rip these charts like Zorro Blade
So hot your gonna need a cold glass of lemonade
To all my real live niggas, that shoot dice and play spades
In a nice crib, word up, drinking the Maid
On the rizel my nizel, that nigga Jigga is the dizel
R. Kizel in the hotel swizel's chicks on the mizel's

[Chorus 2x]

Shorty

Shorty



Ogledujete si besedilo pesmi Shorty, lahko pa si ogledate še ostale pesmi in besedila izvajalca Jay-Z.

Povezava:


Komentarji:

© SloLyrics.com - Vsa besedila, pesmi in videospoti so last njihovih avtorjev in jih lahko uporabite samo za nekomercialne namene. All Lyrics are property of their respective owners and are strictly for non-commercial use only. Pogoji uporabe. Besedila pesmi, verzi.