Slolyrics.com    Besedila, pesmi in videospoti!
Besedila pesmi Izvajalci Iskanje Najnovejše Najboljše Dodaj besedilo Povezave Kontakt
 poravnava odškodnine za telesne poškodbe

Dr. Dre

Ackrite
As The World Keeps Turning
Ask Yourself A Question ..
Bad Intentions
Bang Bang
Been There, Done That
Big Ego's
Bitch So
Blunt Time
Body Guard
California Love
Darius Colourblind
Deep Cover
Double G
Dr dre, eminem - forgot abou..
Dr dre, snoop dogg - still dre
East Coast/West Coast Killas
Ed-ucation
Fame
Forgot About Dre (Video ..

Zadnja dodana besedila:

Ansambel Roka.. - Zate
Ansambel Roka.. - Če hočeš
Nikolovski - Vse Ob Svojem Ča..
Nikolovski - Nedotakljiv feat..
Nikolovski - Sanju Sm... ..
Nikolovski - Kaj Bi Dau? feat..
Nikolovski - Niki-Niko (L..
Nikolovski - Sami Norci feat...
Nikolovski - Sneguljčica feat..
Nikolovski - Papirnate Ikone ..
Nikolovski - Jzzinti (Lyr..
Nikolovski - Kdor Ma Srce, Ta..
Nikolovski - Biznis In Kultur..
Nino - Nekaj je na tebi
N'toko - Dvojna Morala ..
Izbrani - Kralji Čudakov
Izbrani - Belokranjski Sti..
Severina - Uno momento ..
I.Vanish Feat.. - Pred Svetovno Po..
Manson's.. - Za ceno čokolade
Kosta - Na Senčni Strani..
Kosta - Spomini
Kosta - B.I.Z.
Kosta - Furbam Begije
Kosta - Morm Povedat
Kosta - Mikrofon (DJ..
Kosta - Spelte Se! ft. S..
Kosta - Bagra
Kosta - Sreča Pride
Tekochee Kru - Tullamore

Dr. Dre - L.A.W. (Lyrical Assault Weapon)

Izvajalec besedila pesmi je Dr. Dre.


[Intro:]

It's like, it's like this
Word up, knowhutI'msayin? One time for your mind, y'knowI'msayin?
Yo, from upstate to Brooklyn, the whole borough's thorough
You know the time, y'knowI'msayin?
Crown Heights, to all my niggas holdin it down
It's hardcore, B-boy rhymes just for you, y'knowI'msayin?
(L-A-W, this might trouble you) This is Sharief, y'knowI'msayin?
Puttin it down for the Aftermath like this

[Verse One: Sharief]

As I inhale the blunt and take a sip off the yac
My rhymes come to life, my verbal forces attack
Can't hold me back, I'm too strong, I waited too long
Freestyle a whole rap tape then write a new song
Been in the game since...what? That shit is past tense
Pass the microphone and watch this nigga crack the C
with that ill shit, I came to kill shit
I crack the code, must be the reason they reveal shit
But in this era of mayhem
I recyc' the murderous rhymes to slay them
To all my opponents who wanna kick it, I spark
the verbal scientist in your title, I'm walkin wit it
A hundred dime pieces and the party got the heaters
I shine my verbal styles and got niggas climbin on speakers, the thrill
seekers
An earthquake of bass lines swangin the party, I'm slangin the mic
like a syllable shotty, sippin 40's

[Chorus:]

Check it out y'all, L-A-W's raw
L.A.W., the Lyrical Assault Weapon
L-A-W, this might trouble you
For all the B-boys and all the B-gals
Check it out now, L-A-W's raw
L.A.W., the Lyrical Assault Weapon
L-A-W, this might trouble you
For all the B-boys and all the B-gals

[Verse Two: Sharief]

Bona fide B-boy, biceps' bionic
Blast em back, okay let's get it started
Original rap styles comin from my shooter
Fifty niggas deep, I'm the ill kid recruiter
People gather round, check my flow
listen too, look take a peek, time for thought then you know
(What they know?)
I build with skill, fulfill the drill and still then kill
You couldn't stop the pain with Benadryl
Too many claim unnamed for fame
or be soft as baby tissue with no gun to aim
I take a raptor's rough cuz I'lla date the semen
Spectators be sayin they can't go where he went
That's another level of attack (haa), bring your bats
My DJ scratch the record like a scrotum sack
I slice the rapper like a surgeon
If he wanna battle, I play him out like a priest in a turban
Too much tenacity, vocal capacity
Ya better take some notes, don't try to get on after me
Cuz I'm the chemical enemical
Rhymes I say are definitely guaranteed to reach the pinnacle

[Chorus:]

Check it out y'all, L-A-W's raw
L.A.W., the Lyrical Assault Weapon
L-A-W, this might trouble you
For all the real players and all the fly girls
Check it out now, L-A-W's raw
L.A.W., the Lyrical Assault Weapon
L-A-W, this might trouble you
For all the real players and all the fly girls

[Verse Three: Sharief]

Feelin the metronome click, my microphone's on
It's time to kiss Sharief to perform
Ya lukewarm, my degrees be uncharted in the centre of fight square
I rum brass knuckle rhymes fuckin with crimes
I'm natural as loaded dice, understand
where no man survives, L.A.W. can
Transform, I see it ain't even worth ya triggers
I'm from the days when B-boys were straight earthin niggas
Standin my arms crossed, toss a grenade
rein-force my zone as a lyrical barricade
You better cuz your dome piece blown
Release chrome beats, nuclear missiles rhymes under my comb
Three strikes marks the villian bustin rhymes
like shots in Sarajevo Saturday night blood be spillin
Some I slaughter such as *?two compel?* blows
Crush your corny kids caught stumblin on my shells, so
sick, too quick, I stab you with some shit
Doin infinite assault these hard lyrics I commit
When I crush your lungs, I keep my pace uptempo
Swingin my prison rhymes, fuckin mics like a nympho

[Chorus:]

Check it out y'all, L-A-W's raw
L.A.W., the Lyrical Assault Weapon
L-A-W, this might trouble you
For all the real hustlas across the world
Check it out now, L-A-W's raw
L.A.W., the Lyrical Assault Weapon
L-A-W, this might trouble you
For all the real hustlas across the world

[repeat to fade]


Ogledujete si besedilo pesmi L.A.W. (Lyrical Assault Weapon), lahko pa si ogledate še ostale pesmi in besedila izvajalca Dr. Dre.

Povezava:


Komentarji:

© SloLyrics.com - Vsa besedila, pesmi in videospoti so last njihovih avtorjev in jih lahko uporabite samo za nekomercialne namene. All Lyrics are property of their respective owners and are strictly for non-commercial use only. Pogoji uporabe. Besedila pesmi, verzi.